Adlers Serwis ul. Żeglugi Wiślanej 16/24 03-043 Warszawa | (22) 743 60 47 fax: (22) 743 60 49 kom: 604 440 101 | biuro@adlers.com.pl
epp_km_03_advanced_partner-150
GRENKE – Leasing dla Twojej firmy!

Dzięki współpracy z firmą GRENKE i korzystaniu z sieci wyspecjalizowanych i autoryzowanych dostawców leasingowanych przedmiotów, w zakresie naszych usług jest leasing kopiarek, który świadczymy między innymi dla podmiotów z Warszawy i Łodzi. Pomagamy w leasingu zarówno kserokopiarek kolorowych, jak i czarno-białych.

Nasz zaufany partner, czyli Grenkeleasing AG, jest spółką giełdową, obecną na niemieckim rynku finansowym od lat 70-tych. To renomowana i cieszące się powszechnym uznaniem firma leasingowa – jej notowania giełdowe wchodzą w skład indeksu SDAX, a ponadto spółka posiada wysokie ratingi kredytowe przyznawane przez agencję Standard & Poor’s.

GRENKELEASING oferuje proste i szybkie finansowanie przedmiotów z zakresu nowoczesnej technologii za pomocą leasingu. Zachęcamy do korzystania z atrakcyjnego leasingu kopiarek.

Zalety leasingu kserokopiarek

Leasing kserokopiarek może być korzystną alternatywą dla kupna urządzenia. Dlaczego więc warto rozważyć wzięcie drukarki w leasing?

  • Ponieważ obsługa leasingu odbywa się na miejscu, a konkretnie w salonie sprzedaży!
  • Decyzja dotycząca finansowania zapada bardzo szybko – umowę leasingu można podpisać już w trakcie pierwszej wizyty w salonie.
  • Istnieje możliwość korzystania ze sprzętu, bez konieczności angażowania środków własnych – w standardowej ofercie leasing jest uruchamiany bez wpłaty początkowej!
  • Do zawarcia umowy wystarczą tylko dokumenty założycielskie firmy i dwa dowody tożsamości – nie są potrzebne dokumenty PIT, CIT ani zaświadczenia z ZUS czy Urzędu Skarbowego!
  • Leasing wpływa na zmniejszenie podstawy opodatkowania, gdyż wszystkie raty leasingowe stanowią koszt uzyskania przychodu!
  • Spłata leasingu odbywa się w równych, miesięcznych ratach, co ułatwia planowanie i kontrolowanie wydatków!
  • Spłata leasingu odbywa się przy zastosowaniu stałej stopy procentowej – raty leasingowe są niezmienne przez cały okres leasingu.

Warunki finansowania leasingu

Zainteresowała Państwa nasza oferta leasingowa? Doszli Państwo do wniosku, że będzie to korzystne rozwiązanie? W takim razie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi warunkami finansowania. Są to:

  • Finansowanie odbywające się w polskiej walucie
  • Przy finansowaniu leasingu stosuje się stałe stopy procentowe, a raty leasingowe są niezmienne przez cały okres leasingu
  • Leasing możliwy jest już w przypadku przedmiotów o wartości 1.500 zł netto wzwyż
  • Wpłata początkowa wynosi od 0% do 50%
  • Okres leasingu: od 18 do 60 miesięcy

Rodzaje umów leasingowych

Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje umów leasingowych, jakie może zawrzeć klient z firmą, która świadczy takie usługi.

LEASING TRADYCYJNY

Klasyczny i najbardziej popularny na polskim rynku rodzaj umowy leasingowej, który zawiera w sobie opcję nabycia przedmiotu leasingu. Charakteryzuje się tym, że po zakończeniu umowy, klient ma prawo nabyć przedmiot umowy za wartość końcową określoną w umowie.

LEASING OPTYMALNY

Najczęściej stosowany w krajach zachodnich typ umowy dla przedmiotów nowoczesnej technologii o szybkim tempie zmian. Cechą leasingu optymalnego jest to, że nie zawiera w umowie gwarancji wartości zakupu przedmiotu leasingu. Jednakże i tutaj klient ma możliwość zakupu sprzętu za jego wartość rynkową – po skończonym leasingu. Najczęściej jednak, klient zwraca użytkowany sprzęt firmie leasingowej i zawiera kolejną umowę na nowszej generacji sprzęt.

Wymagane dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA PROMOCYJNA DOTYCZĄCA PRZEDMIOTÓW DO WARTOŚCI 10.000 ZŁOTYCH NETTO

  1. Wniosek – procedura promocyjna.
  2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru.
  3. Dwa dowody tożsamości.

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA UPROSZCZONA DOTYCZĄCA PRZEDMIOTÓW O WARTOŚCI OD 3000 DO 30.000 ZŁOTYCH NETTO

  1. Wniosek – procedura uproszczona.
  2. Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej: wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki.
  3. Dwa dowody tożsamości.

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA ZWYKŁA DOTYCZĄCA PRZEDMIOTÓW O WARTOŚCI POWYŻEJ 30.000 ZŁOTYCH NETTO

Wniosek i informacja dodatkowa do wniosku – procedura zwykła.

  1. Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej: wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki.
  2. Regon i NIP.
  3. Dwa dowody tożsamości.

GRENKELEASING Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wymagania dostarczenia innych dokumentów finansowych poza wymienionymi powyżej oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o braku zaległości płatniczych.

Celem GRENKE jest wspieranie rozwoju firm i oferowanie usług finansowych na najwyższym poziomie.
Działamy w sposób prosty i efektywny, a nasze usługi dopasowane są do potrzeb i możliwości naszych Klientów.
Zapoznaj się ze szczegółową ofertą